پرسش‌های متداول

پرسش‌های متداول2018-12-17T16:01:26+03:30
    چگونه می‌توانم از نرخ‌های ارسال شرکت پانکس مطلع شوم؟2019-05-07T18:27:03+03:30

    از طریق تماس با واحد فروش و بازاریابی شرکت پانکس می‌توانید مناسب ترین نرخ های ارسال را دریافت نمایید. تلفن تماس جهت ارتباط با واحد فروش و بازاریابی 02196644

    چگونه می‌توانم درخواست سفارش ارسال مرسوله خود را به شرکت پانکس اعلام کنم؟2019-05-07T18:26:31+03:30

    جهت ارسال مرسولات خود همه روزه به استثناي ایام تعطیل رسمی از ساعت 8 لغایت 16:30 این امکان را خواهید داشت تا به یکی از روشهای زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

    • سفارش تلفنی از طریق تماس با شماره 96644-021 واحد خدمات مشتریان.
    • تحویل بسته بصورت حضوری با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت پانکس .
    آیا برخورداری از نرخ های ویژه شامل مشتریان شرکت پانکس می شود؟2019-05-07T18:26:02+03:30

    بله. در صورت بالا بودن تعداد دفعات ارسال کارشناسان واحد فروش و بازاریابی این شرکت نرخ های ویژه را به شما پیشنهاد خواهند نمود.

    آیا عضویت در سامانه مشتریان شرکت پانکس شرایط خاصی دارد؟2019-05-07T18:25:43+03:30

    خیر. در اولین نوبت ارسال مرسولات خود، اطلاعات کامل شرکت شما توسط واحد فروش و بازاریابی این شرکت اخذ و کد اشتراک برای شما ایجاد خواهد شد.

    در صورت لزوم می توانم کد اشتراک خود را در اختیار دوستان ، شرکتهای همکار یا خویشاوندان خود قرار دهم؟2019-05-07T18:25:27+03:30

    خیر. شرکت پانکس در راستای حفظ امنیت اطلاعات شخصی و شرکتی مشتریان خود امکان استفاده از کد اشتراک را فقط برای صاحب آن فراهم می نماید و هرگونه بهره برداری از آن برای غیر ممنوع خواهد بود.

    فاصله زمانی بین دریافت مرسوله در مبدا و تحویل آن در مقصد چقدر است؟2019-05-07T18:25:02+03:30

    شرکت پانکس می کوشد با توجه به در نظر داشتن فاصله بین مبدا و مقصد ظرف مدت 24 الی 48 ساعت نسبت به تحویل آن اقدام نماید.

    نحوه حمل کالاهای خطرناک چگونه است؟2018-10-11T12:39:20+03:30

    در صورتی که کالای ارسالی قابل اشتعال یا انفجار باشد امکان ارسال نخواهد داشت. در غیراینصورت با حفظ رعایت اصول بسته بندی این امکان میسر خواهد شد.

    آیا شرکت پانکس کالاهای حساس مانند دارو یا مواد غذایی را ارسال می نماید؟2019-05-07T18:24:02+03:30

    در صورتی که کالاهای مذکور نیازمند حمل در شرایط دمایی خاصی نباشند ارسال آنها بلامانع بوده، و چنانچه به شرایط دمای محیطی حساس باشند پس از بررسی شرایط موجود نسبت به ارسال و یا عدم ارسال آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

    ارسال چه نوع کالاهایی ممنوع می باشد؟2018-10-11T12:41:41+03:30

    ارسال هرگونه فلزات ارزشمند از قبیل شمش های طلا و نقره ، سکه ها، سنگهای قیمتی، اسکناس، رسوبات، گردها، مواد شیمیایی، مواد آتش زا و قابل انفجار و کالاهایی که ارسال آنها طبق قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

    نحوه رهگیری مرسولات چگونه می باشد؟2019-05-07T18:23:14+03:30

    با در اختیار داشتن شماره رهگیری رسید پستی خود از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان و یا مراجعه به آدرس tracking.panexpress.ir این امکان را خواهید داشت تا از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

    شرایط استفاده از خدمات بیمه شرکت پانکس چگونه است؟2019-05-07T18:18:28+03:30

    چنانچه قصد ارسال کالایی ارزشمند را دارید در زمان تحویل آن می بایستی با نماینده این شرکت هماهنگی لازم را جهت کنترل و تقویت بسته بندی آن انجام دهید و از خدمات بیمه این شرکت جهت جلوگیری ازبروز ضرر و زیان احتمالی بهره مند شوید.

    تفاوت وزن جرمی با حجمی چیست؟2018-10-11T12:44:33+03:30

    وزن جرمی وزن واقعی کالای مورد نظر بوده و وزن حجمی پس از تقسیم حاصلضرب طول در عرض در ارتفاع آن کالا ( بر حسب سانتی متر) بر عدد 5000 بدست می آید و نمایانگر مقدار فضای اشغال شده توسط آن کالا می باشد. در هر صورت وزن بیشینه مبنای محاسبه خواهد بود.

    تفاوت حمل زمینی با هوایی چیست؟2019-05-07T18:17:43+03:30

    اولویت ارسال مرسولات توسط شرکت پانکس حمل به روش هوایی بوده و چنانچه امکان ارسال هوایی به دلیل محدودیت های موجود یا نبود فرودگاه در مقصد وجود نداشته باشد روش حمل زمینی جایگزین خواهد شد.

    تعداد نمایندگی های شرکت پانکس شامل چند شهرستان می شود؟2019-05-07T18:16:35+03:30

    شامل 138 شهرستان می شود.

    در صورتی که نماینده شرکت پانکس جهت دریافت مرسوله مراجعه نماید شامل هزینه اضافی می شود؟2019-05-07T18:16:01+03:30

    خیر. ارايه خدمات این شرکت بصورت درب به درب و رایگان می باشد.

    آیا در صورت ارسال به تعداد زیاد امکان دریافت گزارشات کارکرد دورهای از شرکت پانکس امکان پذیر است؟2019-05-07T18:15:30+03:30

    بله. واحد فروش و بازاریابی این شرکت در راستای ارايه خدمات مطلوب به مشتریان خود قادر به ارايه گزارشات دوره ای به آنها می باشد.

    چنانچه پس از تحویل مرسوله به نماینده شرکت پانکس از ارسال آن منصرف شوم چه اقدامی باید انجام دهم ؟2019-05-07T18:14:22+03:30

    در صورتی که درخواست فوق به دلیل مذکور قبل از خروج آن مرسوله از انبار شرکت پانکس انجام شود مرسوله ظرف مدت 24 ساعت بصورت رایگان به فرستنده  عودت داده خواهد شد. شایان ذکر است چنانچه مرسوله از انبار شرکت پانکس خارج شده باشد می بایستی هزینه عودت آن از شهرستان مورد درخواست در هنگام تحویل بسته توسط درخواست کننده پرداخت گردد.

    در صورتی که قصد ارسال مرسوله به شهرستانی را که شرکت پانکس در آن فاقد نمایندگی می باشد را داشته باشم چه راهکاری وجود دارد ؟2019-05-07T18:14:57+03:30

    جهت رفع مورد فوق می توانید از خدمات کارگو یا پرداخت هزینه اضافه مسیر از نزدیکترین نمایندگی این شرکت استفاده نمایید.

    در صورتی که نشانی گیرنده اشتباه باشد یا در هنگام تحویل ، گیرنده در آن نشانی حضور نداشته باشد آیا مرسوله به فرستنده عودت داده می شود ؟2019-05-07T18:12:19+03:30

    در صورت بروز موارد فوق دفتر مرکزی شرکت پانکس طبق هماهنگی با فرستنده و اصلاح اطلاعات اولیه یا هماهنگی تحویل مرسوله در زمان مورد نظر گیرنده سعی در رفع مشکل خواهد نمود.

    چگونه می توانم هزینه ارسال را پرداخت کنم؟2018-10-11T12:51:51+03:30

    نحوه پرداخت هزینه های استفاده از خدمات به یکی از سه روش زیر خواهد بود:

    • نقدی (پرداخت هزینه در مبدا توسط فرستنده در زمان ارسال مرسوله)
    • قراردادی (پرداخت هزینه در مبدا توسط فرستنده در پایان هر ماه)
    • پسکرایه (پرداخت هزینه در مقصد توسط گیرنده در زمان دریافت مرسوله)